November 1, 2008

"nasi lemak ikan bilis blah blah blah...

hye u all..
lame nye sue x post baru....
fydah n yan pun de tny2 "kaksue x update blog ker?"
huhuhuh..
now,, i'm coming dgn post baru...

citenye camni, smlm gi sek13 celebrate bfday zul arini,..
tup2, x disgka kitorg berlime, as usual aku, zul, yan, lobo, and fydah gi lepak kt putrajaya..
mcm biasa gi amek gmbar sume2, then xtau nk wat pe kotrg dok dlm bulatan and men game...
mcm2 permainan yg di perdebatkan..hahaha..
aku dgn yan mcm biasa la org johor recommend men "cap kali cap kali cap cap cap"...
(mesti yg da pernah men tersengeh dgr aku tulis permainan tuh)

bile tang bfday boy bg idea, permainan nye same mcm cap kali cap kali cap cap cap...tp kan kengkawan, lagu die lain dr yg lain...
Adus...aku x tulis lagi lirik nye da gelak sakan skrg ni aptah lagi malam semalam bile 1st time dgr zul nyanyi mcm tu...

aku x hafal sgt lagu tuh...tp lebih kurang mcm nih..
"nasi lemak ikan bilis sayur kobis layu tab tab tab...."
huahuahuahuahua...
serius seumur hidup aku x pnah dgr lagu cam tuh...
memg x penah ketawa, gelak mcm nak sakan, terguling2 aku kt rumput putrajaya semlam dgr lagu tuh...
aduh aduh aduh aduh....
dah la mula dgn nasi lemak x psl2, pastu ikan bilis pulak, dah tu sayur kobis boleh nak layu2 pulak...
huhuhu..pecah perut aku...


erm...
p/s: kpd sesiapa yg nk blaja, bleh contact zul ea...n pic2 kitrong byk kt frenster and facebook..

6 comments:

Mr Jon said...

woiii....
Sue memberi komen secara negatif!
hahahahaha....
nape tak best ker lagu tu...
Korang nyer lagu susah lah lagi tak paham...

suy..suy..lo suy...

Ape ntah lagu die takde bunyi melayu pun...
Lagu zul ada la juga melayu nyer...

na...na..si nasi lemak ikan bilis,
sayur kobis... layu.. layu..tap tap.. layu.. layu.. tap.. tap..

ha! kan senang nk nyanyi...

MisZ SuE said...

bukan negatif la zul...
tp terkezut sue n gelak sakan sbb x penah dgr..
serius...
pecah perut mlm tuh...
hehehehe...

Nael Birai said...

hahaha...
time ni mcm nk pecah jer perut i gelak...
tambah plak ngn aksi fydah benggang ngan zul...
serious...
x bole blah...
kering tekak i...
hahaha...

Anonymous said...

yup...x thn giler weh dgr lagu tue..da ke patut nasi lemak..cm sedap..p tetiba sayur layu..kahkah.
dah tue da plak orang tue men tipu kan...geram tol!!

MisZ SuE said...

tau xpe bo...
serius zul buat lawak xpasal3..

MisZ SuE said...

eh fidah..
tg ajar men lagu tu memg suka men tipu...
kahkahkah..
pastu muke ko muke bengang jer..
hehehe..
saba byk2 ye..