August 10, 2010

it has been too long!

hellloooooo....
hye bloggers.
wahhhh, lame nye tak aktif bloging nie..
happy to reconnect wif u guy's!


hehe,,=)

March 27, 2009

270386

What a great day this is!...
  • To me, on this day, and every day, my best wishes, my utter joy at knowing myself who i am, my happiness, and my hopes that my long life is forever filled with joy, peace, satisfaction, and laughter.
Thank you to all especially to my mom and my dad for the gifts...

March 25, 2009

PELIK BIN AJAIB

Hakikatnya, sue dah patahkan simcard tetapi boleh pakai semula...

Pelik tak korang?

March 12, 2009

JOM DENGAR SUARA SUE!...

VOICE OVER (VO) SUE YANG PERTAMA

DI LAMAN RASMI PEJABAT MENTERI BESAR JOHOR

http://www.pmbj.gov.my/

March 11, 2009

March 10, 2009

RINTIHAN HATIKU.....

Dosakah aku menyintaimu
Dan itu bukan kehendak ku
Itu juga bukan kemahuanmu
Menodai percintaan ini


Dosakah aku menyintaimu
Setelah engkau dimiliki
Aku gagal memujuk hati ini
Untuk terus melupai dirimu
Izinku berteduh seketika
Merebah rindu pengubat duka
Demi ku menyintaimu
Menyayangi dirimu
Meskipun sekadar dalam mimpi


Pergilah sayang kepadanya
Kerna dia lebih memerlukanmu
Pengorbanan sudah lama jadi milikku
Jangan kau kesali

Aku tidak tahu mengapa harusku
Menyintai dirimu
Mungkinkah kau ada jawapan yang lain
Terangkan padaku
Agar tidak sesal
Mengharapkan kasih pada yang berpunya
Agar kita sama merelakan

March 5, 2009

RISAU NYERRRRRR.....

Kenapa dengan saiz badan aku yang sekarang nie?..Duduk rumah sendiri...,

sentiasa ada bahan untuk dimasak dan

dimakan setiap hari jika kelaparan... Kalau tak lapar pun, mulut ni mesti

teringin nak mengunyah sesuatu...

*****

Dalam keasyikkan aku sebegitu selama 2 bulan nie, aku mula terasa saiz

badanku sudah mula mengembang...muka semakin

tembam....apatah lagi dibahagian-bahagian yang sangat sensitif akan

ketumbuhan lemak..semakin banyak lemak..waduhhhh....

*****

Lebih dahsyat lagi,..semua baju kurung aku dah tak

muat,...ketat giler..kalau pakai baju kebaya, perghhhh...lagi

lah..terkepot-kepot aku nak berjalan dan memulakan langkah...nak masuk

keta pulak, aku terpaksa melabuhkan punggungku terlebih dahulu...kemudian,

barulah aku mengangkat kedua-dua kakiku sekaligus....korang dapat bayangkan tak

betapa seksanya aku mengenakan baju kebaya tu..huh.....

seksa beb!!

*****

Arghhhhhhh......

1) malas lah nak fikir..

2) buang je semua baju tu..

3) senang hati...

4) pastu beli baju baru..

5) abes cerita..

6) gemuk pun gemuklah..

*****

ermm....oke ke step-step yang aku wujudkan nie?

*****

HaaaahHH?...GEMUK???

?

?

?

?

?

Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....

*****

macam mana nie???...risau nyerrrrrrrrrrrrr......