March 5, 2009

RISAU NYERRRRRR.....

Kenapa dengan saiz badan aku yang sekarang nie?..Duduk rumah sendiri...,

sentiasa ada bahan untuk dimasak dan

dimakan setiap hari jika kelaparan... Kalau tak lapar pun, mulut ni mesti

teringin nak mengunyah sesuatu...

*****

Dalam keasyikkan aku sebegitu selama 2 bulan nie, aku mula terasa saiz

badanku sudah mula mengembang...muka semakin

tembam....apatah lagi dibahagian-bahagian yang sangat sensitif akan

ketumbuhan lemak..semakin banyak lemak..waduhhhh....

*****

Lebih dahsyat lagi,..semua baju kurung aku dah tak

muat,...ketat giler..kalau pakai baju kebaya, perghhhh...lagi

lah..terkepot-kepot aku nak berjalan dan memulakan langkah...nak masuk

keta pulak, aku terpaksa melabuhkan punggungku terlebih dahulu...kemudian,

barulah aku mengangkat kedua-dua kakiku sekaligus....korang dapat bayangkan tak

betapa seksanya aku mengenakan baju kebaya tu..huh.....

seksa beb!!

*****

Arghhhhhhh......

1) malas lah nak fikir..

2) buang je semua baju tu..

3) senang hati...

4) pastu beli baju baru..

5) abes cerita..

6) gemuk pun gemuklah..

*****

ermm....oke ke step-step yang aku wujudkan nie?

*****

HaaaahHH?...GEMUK???

?

?

?

?

?

Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.....

*****

macam mana nie???...risau nyerrrrrrrrrrrrr......

8 comments:

MaHlukPerOSaK said...

cara yang terbaik tuk menghilngkan kegemukkan....




adalah dengan melihat cermin



yang bersaiz...






kecil sahaja...jangan tengk cermin yang besar2.....cth..bermin motor or kereta..


k...selamat mencuba...

MisZ SuE said...

yeke camtu?

Shafie said...

risau ye..
np gemuk sgt ke..

mmg kkdg nk mengunyah je kn.huhu

MisZ SuE said...

Xlah gemuk sgt..cey wah..
haha..yelah,tp ramai da tegur ni badan berisi...
ermmm..

iezy said...

hahaha..kak sue...masalah yang tak pernah selesai ye... adus aku pun hmmm tak sggp nak ckp..pipi nmpk kembang je kat dlm pic..huuu tension tgk pic sndri....

Mr Jon said...

Kak Sue....exercise exercise exercise....

Itu cara yang terbaik!

MisZ SuE said...

yan..
aku ni bkn kt pipi yg kembang,..
macam yg pernah aku ckp aritu, dari atas smpi bwh semuanya kembang...

huhu...

MisZ SuE said...

alahai...
mr.jon nk soh kak sue exercise time bile?
kt ofis ke?..blek ofis da penat giler..sabtu ahad waktu utk tidur..

hahaha...