January 23, 2009

"Air Tangan Aku", sedappppppppp ....

As usual, pagi ni aku punch card kul 7.45 pg..As usual jugak aku akan trus on pc aku, buat house keeping(kemas2 ckit) pastu aku gi masak air..(gune hitter)..itulah rutin aku hari2 setiap pagi di ofis..
Ntah knp, aku rase cam rajin jerk,. aku bersuara pd staff yg len(ade la 3 org), aku jerit ..."ade sape2 nk sue buatkan air x?"... malu x malu la kan, yg penting niat aku baik...hahahaha...
2 org dari mereka bertiga nk aku buat kan air, ...bgus...aku berjaya menarik perhatian mereka...yg sorg nk milo panas dan yg sorg lagi nk nes panas...aku trus gi buatkan air dan letak kt atas meja diorg ...(dua2 staff ni lelaki, tp da kawin oke....harap maklum)
pastu aku duduk smla kt tmpat aku...dlm pd aku tgh bce paper, sorg dr dua org tu lalu tepi aku dan berkata...."sedap la air sue buat"......wakahkahkahkah...
aku dgn bangga nye hanye tersenyum indah membalas pujian tu tp dlm ht kembang kuncup kembang kuncup sbb kena puji....pdhal air aku buat tu 3 in 1 jerk...bukan susah pon...hahahaha...
tp wlu ape pon, aku cam x bole tidur mlm jerk sbb kena puji...huhuhu...membangkit semangat aku nk buat keje2 aku arini...
p/s: bkn seng beb nk dpt pujian dr org...tol x?

11 comments:

Mr Jon said...
This comment has been removed by the author.
Mr Jon said...

hahahaha....
berangan!
Kita tak pernah rasa air tangan awak buat air...
Tapi kita pernah rasa tangan awak memicit...
I tell you... you ada bakat dlm bidang ni..you memang pandai picit.

p/s: di harap pengunjung lain tak salah anggap kenyataan ini.

MisZ SuE said...

zul nye statement xleh blah...
kahkahkah...
biase2 jerk bole la...
neway ,thanks..

LoyalWarrior said...

Bagus la tu...mai secawan sy pun nak rasa..

MisZ SuE said...

ohooo...
abg setia pon nk rase ke?
boleh2...xde hal..
hehe..

Anonymous said...

ida pon!(sje nyebuk)

AuR said...

2 baru air tangan sue yg buat. lum try air basuh tgn sue lagi huhu

Nael Birai said...

Hi… u has been tag by me…
It’s for fun…
Enjoy!!!

MisZ SuE said...

ida...

ape nye yg ida pon tu?...hahaha

MisZ SuE said...

ooii aur...
ade lak air bsuh tgn sue buat minum,,,
confirm terkencet2 org tu...
kahkahkah...

MisZ SuE said...

oke lobo..
thx yea..