February 4, 2009

"BETUL BETUL BETUL"

Lamenye x tgk MOVIE...last aku tgk movie tahun lepas bulan 11 filem James Bond..."Quantom of Solace".....Terbatas rasanye pergerakan aku bile kt jay bee nie...al-maklum dok ngan family...lain la mase kt uitm aku dok kolej..nk kuar masuk kul bpe pon org len x amek peduli...smpaikan nak tgk wayang satu hari 2 cerita pon aku penah buat...giler best.... kaki wayang beb..


Sekarang ni cam x sabar2 nk tgu filem animasi pertama upin ipin yg dihasilkan oleh syarikat animasi Les' Copaque Malaysia...Aku memg suke giler tgk drama bersiri 5 minit nie di tv9..sanggup tgu nie wlupun 5 minit jerk...hahaha..dan lebih drastik lg, hmpir stiap hari aku akn bukak cd upin ipin utk tontonan ank buah aku Putra..(Padahal aku yg nk tgk tp nk cover ckp anak buah aku yg suke tgk...)


Nak tau lagi?

Buat maklumat tambahan ea,

Mase kt uitm aku and the geng selalu mkn kt restoran upin ipin kt seksyen 13, shah alam, Selangor...(promote skali nie)....makanan nye boleh tahan sedap dan harga juga berpatutan..kitorang pon penah buka puasa kt situ...boleh dikatakan, kalau nk cari tmpt makan, restoran upin ipin tetap ade dlm list yg disenaraikan oleh rakan2 aku...Korang yg duduk sekitar shah alam yg belom penah mencuba nasib makanan disitu, pergilah mencuba ye...pasti na dtg lagi nye....confirm! ...(giler persuade nie...hahaha)...

p/s: Jangan lupe ye saksikan filem ini di pawagam berdekatan anda pada

12 febuari 2009....datang beramai-ramai.....




4 comments:

Anonymous said...

die nyer lauk memg sedap..=)

Mr Jon said...

Kita selau makan kt Upin dan Ipin kan...
Tom Yam dia sedap...
Nasi goreng pun sedap...
Pasni Sue promote Kedai Kopi plak...
Tu pun ada dalam senarai jugak...

MisZ SuE said...

serius sedap ida mknan kt situ....
hehe...

MisZ SuE said...

haha..
nk promote kedai kopi plak>?
kedai kopi xde geng buat pengembaraan filem cam upin ipin la mr.jon..hehehe..
sue promote upin ipin sbb x sabar2 nk tgu filem die kuar..
tp kite memg addicted tol kt kedai kopi...
x bole blah tul..